S. Carey - Broken中文歌詞翻譯




-
一首慢歌
帶您走進更慢的回憶
-


-
意譯版(括號內為句譯版)
-
Stones on weathered shores
石頭聚在風化的岸上(在被侵蝕的岸邊有很多石頭)
You were the one
你曾屬於它們(你曾是其中之一)
I will always be there
我一直在等待(我會一直在那裡)
Wrap your loving arms
擁抱你的胸懷內(懷抱你在手臂裹)
Around my doubt
即使有你的疑惑(在我的疑惑當中)
I am tired of that
我都不再理會(我已經厭倦)
This won't get broken
因為一切在我懷中(一切不會破碎)
Home on our front porch
不論前廊(在家的前廊)
All broken down
一切是否已經破裂(一切都已破碎)
I will always be there
我依然會守候(但我依舊在那)
Rest your weary head
替你消散額上的疲憊(消散你疲倦的頭)
Dismiss your doubt
消除你的疑慮(悉除你的疑慮)
I will always be there
因為我依然在等候(但我依仍在那)
This won't get broke
一切不會破碎(一切不會破碎)




-
English Lyrics
-
Stones on weathered shores
You were the one
I will always be there
Wrap your loving arms
Around my doubt
I am tired of that
This won't get broken
Home on our front porch
All broken down
I will always be there
Rest your weary head
Dismiss your doubt
I will always be there
This won't get broke